logo
Drodzy Czytelnicy,

Mamy przyjemność oddać w Państwa ręce trzecie wydanie poradnika dla klienta „Almanach Remontowo-Budowlany”.

Zapewne niejednokrotnie byliście Państwo zagubieni w momencie rozpoczęcia remontu, budowy czy modernizacji mieszkania, domu, firmy.

Od czego zacząć? Do kogo się zwrócić? Jak uniknąć błędów w doborze materiałów i usługodawców? Jak zmieścić się w budżecie przewidzianym na remont?... oraz wiele innych pytań i wątpliwości, które spędzają sen z powiek.

Pamiętajcie Państwo, że wybór jest duży. Zanim podejmiecie Państwo poważne decyzje, których nie będzie można cofnąć – porównajcie dostępność, jakość, ceny produktów i usług. Nie zapomnijcie również o aspektach prawnych związanych z realizacją budowy oraz zabezpieczeniu swojego majątku. Tym zagadnieniom poświęciliśmy znaczną część naszej publikacji.

Drodzy Czytelnicy, przygotowaliśmy wydanie poradnika, w którym w pigułce znajdziecie informacje na tematy: projektowania, remontów, modernizacji, wyposażania, usług i produktów. W naszym katalogu zamieszczamy również wiele cennych porad i praktycznych wskazówek dotyczących remontów i wykończeń. Wiele spraw możecie załatwić sami, wystarczy tylko dowiedzieć się jak to zrobić.

Zapraszamy do korzystania z naszego poradnika i liczymy, że pomoże on Państwu w codziennym życiu i sprawy remontów nie będą już takie „straszne”.

Jesteśmy otwarci na wszelkie opinie, sugestie oraz oczekiwania naszych Czytelników.


Redaktor Naczelna
BOGUMIŁA KLUBA
Oferta budowlana
Kupony rabatowe
Zamówienie do wpisu budowlanego
logo

NASZ CZYTELNIK JEST TWOIM KLIENTEM:

Jak wielu potencjalnych klientów, zauważamy panujący chaos informacyjny wokół świadczonych usług budowlano - remontowych, związany również z ich dostępnością.

TWÓJ POTENCJALNY KLIENT BYWA ZAGUBIONY W MOMENCIE, KIEDY ZAMIERZA ROZPOCZĄĆ REMONT, BUDOWĘ LUB MODERNIZACJĘ DOMU, FIRMY ITP.

Chcemy podać klientowi kompleksową informację na tematy:

REMONTU * BUDOWY * MODERNIZACJI * WYPOSAŻENIA * USŁUG * PRODUKTÓW * PROJEKTÓW

DYSTRYBUCJA NA TERENIE OBEJMUJĄCYM ZASIĘG DANEGO WYDANIA:

● stacje benzynowe
● targi branżowe
● księgarnie

● punkty sprzedaży prasy
● sieci salonów prasowych
● punkty sprzedaży prasy w hipermarketach

● bezpośrednio do klienta